Konsultācijas, semināri, kursi
Klātienē un online vidē
viss par visu – maksas un bezmaksas iespējas
Tavam atbalstam darbā un biznesā
Izvēlies no esošā piedāvājuma
vai
sazinies par iespēju saņemt Tev un Tavai situācijai pielāgotu risinājumu!
Domājot par savu privātpraksi vai biznesu, ir svarīgi sākumā izpētīt visas derīgās alternatīvas un izvēlēties labāko iespējamo variantu. Tas pēc tam būs kā pamats produktīvam darbam stratēģiski gudri izveidotā privātpraksē vai mazajā biznesā, ļaujot strādāt produktīvāk un pelnīt vairāk. Tāpat, savlaicīgi parūpējoties par drošiem biznesa pamatiem, brīdī, kad bizness sāk attīstīties un uzņemt apgriezienus, nav jāsatraucas par dokumentu sakārtošanu, palīgu meklēšanu un klientu apkalpošanu vienlaicīgi, bet var fokusēties uz to, kas ir vērtīgākais biznesā – pakalpojumu sniegšanu kientiem.
Tavam atbalstam profesionālās dzīves jautājumus risinot. īpaši aktuāli vadītajiem un pieredzējušiem profesionāļiem kā papildu atbalsts plānojot un īstenojot pārmaiņas savā un savas komandas ikdienā.
Tavam atbalstam profesionālās dzīves jautājumus risinot. īpaši aktuāli vadītajiem un pieredzējušiem profesionāļiem kā papildu atbalsts plānojot un īstenojot pārmaiņas savā un savas komandas ikdienā.
KOMPLEKTĀ IETILPST:
- Kurss “Tiešsaistes sesiju vadīšanas aizkulises”
- Kurss “Līgumslēgšanas ābece”
- Kurss “Cenu aprēķinu noslēpumi”
- Kurss “Datu apstrādes saimniecība fizisko personu konsultēšanā”
-Videolekcijas ar reāliem piemēriem un skaidrojumiem
-Praktiskas darba lapas
-Kalkulatori
-Citi materiāli
Interaktīvs kurss pieredzējušiem darbiniekiem
Karjeras krustcelēs mēdz būt šaubas, iestrēgšana un neziņa, ko darīt tālāk. Dažreiz pietrūkst zināšanas kas, ko, kā, kur un kad labāk (ne)darīt, dažreiz ir bail uzdrīkstēties mainīt ierasto, dažreiz vajadzīgs laiks un droša vide pārdomām un atbalsts pirmajiem soļiem tālāk.
Kurss NOTIKS ATTĀLINĀTI. Kursa laikā būs aktivitātes, kurās varēs piedalīties brīvi sev piemērotā laikā, kā arī iespēja sadarboties reāllaikā.
Meistarklase Tev noderēs, ja:
- *no vienas puses – gribi rīkoties, no otras puses – kaut kas vēl attur
- * vēlies pārskatīt savu situāciju individuāli un arī saņemt atbalstu no citiem
- *domājot par jauno dzīvi Tu sevi pieķer sakot: “Jā, bet…”
- *vajadzīgs enerģijas lādiņš patiešām SĀKT!
Tavi ieguvumi:
- *praktiski, ikdienā darbā un privātajā dzīvē viegli un vienkārši izmantojami instrumenti
- *lielāka skaidrība par to, kas palīdz un kas traucē sākt darīt savādāk
- *teorija uzreiz izmēģināta praksē savā situācijā
- *piedaloties tiešsaistē iespēja satikties ar domubiedriem šaurākā lokā
- *piedaloties tiešsaistē iespēja satikties ar domubiedriem šaurākā lokā
- *piedaloties tiešsaistē uzdot savus jautājumus un saņemt atbildes
Mūsdienu steidzīgajā pasaulē lielākā vērtība nav nauda, bet laiks. Visam ir vajadzīgs laiks. Laiks darbam, laiks, atpūtai, laiks ģimenei, laiks sev, laiks sportam, laiks izaugsmei, laiks…Brīžiem varam visu pagūt mierīgi, bet dažkārt pienākumu, termiņu, uzdevumu, vajadzību un visa pārējā ir pārāk daudz, un iestājas stress, trauksme, izmisums un citas līdzīgas izjūtas. Pamazām stress sakrājas, rodas iztukšotības sajūta, atsvešināšanās no aktivitātēm, kas saistītas ar darbu, pazeminās izpildes kvalitāte gan darbā, gan var būt arī mājās. Zinātniskajā literatūrā kopš pagājušā gadsimta septiņdesmitajiem gadiem to dēvē par „izdegšanas sindromu”. Vai vajag laiku plānot, un ja plānot, tad kā? Kam dot priekšroku – darbam, ģimenei vai sev? Kā sastrukturēt prioritātes, kam veltīt savu laiku? Seminārā gūsim ieskatu par populārākajiem laika plānošanas paņēmieniem un praktiski izmēģināsim vienu no paņēmieniem pielietot praksē, ko iespējams izmantot, lai mazinātu stresu un profesionālās izdegšanas risku, kā arī gūtu atbalstu sev plānošanas uzlabošanā.
Interaktīvā seminārā apskatīsim personīgo resursu patēriņa cēloņsakarības, to pazīmes un apzināsim resursus atjaunojošas stratēģijas, ko var lietot patstāvīgi darba un privātās dzīves līdzsvarošanai, modelēsim dažādas darba un privātās dzīves situācijas, kā arī izmēģināsim praktiski un pārrunāsim dažādas iespējamās stratēģijas darba un privātās dzīves līdzsvarošanai individuāli un sadarbībā ar citiem.
Svarīgi ir apzināt, kā stress un intensīvs pārmaiņu periods tērē mūsu personīgos resursus un ietekmē mūsu spēju turpināt darboties. Apzināšanās ir būtiska, lai varētu optimizēt ikdienas ritmu un līdzsvarotu darba-privāto dzīvi gan klātienes, gan attālinātā darba apstākļos, tādējādi varētu mazināt stresu, nenoteiktību, trauksmi, apmulsumu un izdegšanas sindroma izjūtu. Izprotot personīgo resursu patēriņa cēloņsakarības, to pazīmes un apzinot dažādas situācijai atbilstošas resursus atjaunojošas stratēģijas, iespējams veiksmīgāk atjaunot resursus un līdzsvarot darba un privāto dzīvi. To tad arī semināra laikā apskatīsim un izmēģināsim praktiski.
Hobijs mums dod prieku un enerģiju, un arī nauda plūsmai piemīt sava enerģija. Dažreiz darbs mums ir hobijs, un dažreiz gribam hobiju pārvērst par savu pamatnodarbošanos. Nodarbībā būs iespēja savas darba-hobija-naudas lietas papētīt neierastāk – caur sistēmiskām supervīzijas un koučinga praksēm.
Vebinārā “Zoom un Facebook Live” apskatītās tēmas un praktiski tehniski risinājumi:
- Zoom un Facebook Live iespējas;
- Zoom un Facebook uzstādījumu tehniskā puse LIVE straumēšanas nodrošināšanai;
- Tips&tricks veiksmīgākam Zoom/Facebook Live semināram.
Nodarbība tiešsaistē “Konfidencialitāte, informētā piekrišana un kontrakts attālinātajā supervīzijā: daži praktiski datu aizsardzības aspekti”.Darbība attālinātā vidē rada jaunus izaicinājumus un papildu risinājumu nepieciešamību gan organizatoriski, gan pašā supervīzijas procesā.
Nodarbībā nedaudz no teorijas un daudz no praktiskās pieredzes:
*apskatīsim zināmos un ne tik zināmos aspektus attiecībā uz konfidencialitāti un informēto piekrišanu attālinātās supervīzijas procesā kopsakarā ar fizisko personu datu aizsardzības prasībām;
*izvērtēsim supervīzijas kontrakta būtiskākos nosacījumus datu aizsardzības kontekstā;
*praktiski izmēģināsim atrast un pārbaudīt dažus svarīgus datu aizsardzības elementus katrs savos izmantotajos tehniskajos risinājumos.
Nodarbība paredzēta praktizējošiem supervizoriem. Nodarbība var noderēt papildu izpratnei:
*citiem pēc līdzīgiem principiem praktizējošiem palīdzošo profesiju pārstāvjiem (psihologiem, psihoterapeitiem, mākslas terapeitiem, mediatoriem, karjeras konsultantiem, koučiem u.c.);
*organizāciju pārstāvjiem, kuri organizē supervīzijas pieejamību savās darba vietās;
*esošiem un topošiem supervīzijas dalībniekiem.
Nodarbību vada Indra Markova – sertificēta supervizore, koučs, praktizējoša datu aizsardzības speciāliste (tiesības mācīt apstiprinājusi Datu valsts inspekcija).
Attālinātais darbs kādam ir jau ierasts, bet daudziem tas ir jauns izaicinājums. Katrai tiešsaistes platformai (aplikācijai, programmai) ir savas specifiskās tehniskās iespējas un ierobežojumi, taču ir principi un nosacījumi, kas ir universāli un darbojas jebkuras tiešsaistes tikšanās laikā. Šajā interaktīvajā nodarbībā praktiski izmēģināsim un apzināsim, kā organizēt darbu tiešsaistē jebkurā platformā tā, lai tas būtu pēc iespējas ērti un saprotami cilvēkiem ar dažādām tehniskajām zināšanām, kādi ir tiešsaistes tikšanos knifi un triki, lai sasniegtu maksimālu efektivitāti (un arī kas var notikt greizi), kā arī pārrunāsim, kādas īpatnības saistībā ar datu aizsardzību jāatceras, darbojoties tiešsaistē.
Sākot domāt par savu privātpraksi klātienē un online kursiem semināriem un konsultācijām kā par saimniecisko vai uzņēmējdarbību, var pārņemt izjūtas, ka tas ir gluži kā pirms šaha partijas – ir zināmi pamatnoteikumi, bet variāciju ir tik daudz, ka ne vienmēr var paredzēt, kāda būs tā kombinācija, ko izspēlēs pēc desmit vai pat pieciem gājieniem.
Semināra laikā ar dažādām metodēm, tai skaitā supervīzijas un koučinga principos balstītām, būs iespēja izvērtēt, vai sava uzņēmējdarbība ir vēl tikai sapnis vai jau reāls mērķis, kā arī izveidosim praktisku rīcības plānu, ja tiks nolemts aizsākt savu uzņēmējdarbību. Tāpat seminārā informatīvi apskatīsim populārākās saimnieciskās un uzņēmējdarbības juridiskās formas, uzsākot savu darbošanos, kā arī iespējas un ierobežojumus un reģistrācijas kārtību katrai no tām, pieskarsimies populārākajiem nodokļu maksāšanas režīmiem (tai skaitā “mikronodoklim”) un ieskicēsim šobrīd tik aktuālo jautājumu par datu aizsardzību, uzsākot uzņēmējdarbību – kam un cik ļoti par to ir jāsatraucas.
Seminārā apskatīsim dažus koučinga un supervīzijas pieejās izmantotos paņēmienus, ko var lietot arī patstāvīgi sevis atbalstīšanai un dziļākai iepazīšanai, kā arī izmēģināsim to pielietošanu praktiski. Sevis iepazīšana ir aktuāla visos vecumos, un visvairāk noder tad, kad darba vai personīgajā dzīvē vēlamies aktīvi virzīties uz kādu mums pietiekami nozīmīgu mērķi, sastopamies ar pārmaiņām, piedzīvojam situācijas, kad atkal un atkal notiek “tas pats scenārijs”, kad nokļūstam situācijās, kuras mums raisa spēcīgas, arī emocionālas izjūtas vai piedzīvojam ko citu līdzīgu. Lai labāk izprastu sevi, savas reakcijas un iespējamos dziļākos cēloņus, kā arī lai pārdomātu iespējamos rīcības variantus, noder profesionāls atbalsts. Sevis izpētē atkarībā no situācijas un jautājuma tēmas atbalstoši var būt arī paņēmieni, ko lieto profesionāli supervizori (konsultatīvs atbalsts darba un profesionālajos jautājumos) vai kouči (izaugsmes veicinātāji). Atkarībā no profesionāļa apgūtā novirziena, kā arī pieredzes, zināšanām un prasmēm, gan koučingā, gan supervīzijā izmanto dažādas tehnikas un metodes, kas var ietvert gan sarunas procesu, gan izpausties citādi, piemēram, mākslās balstītās tehnikās, lietišķās tehnikās saistītās ar biznesu un personālvadību, gan vēl citādi. Dažas no tehnikām, kas tiek izmantotas koučinga un supervīzijas pieejās, var apgūt un veiksmīgi izmantot arī patstāvīgi personīgā sevis iepazīšanas un atbilžu gūšanas procesā gan personiskajās, gan darba dzīves situācijās. To tad arī semināra laikā apskatīsim un izmēģināsim praktiski.
Pārmaiņas ir komplekss process, kad esošā realitāte ārējo vai iekšējo apstākļu dēļ tiek mainīta. Pārmaiņas darba vidē neizbēgami skar gan darba organizāciju, gan cilvēkus – kā darbiniekus, tā vadītājus. Apzinoties notiekošo un gaidāmo, var atrast veidus un līdzekļus, kā prognozēt nākamos notikumus, kā tos vadīt (vai vismaz padarīt sev pieņemamākus), kā savstarpēji komunicēt un pakāpeniski nonākt līdz darbotiesspējīgai jaunajai realitātei, vienlaikus saglabājot līdzsvaru starp profesionālo un cilvēcisko, racionālo un emocionālo, resursus prasošo un resursus papildinošo aspektu. Praktiskas nodarbības laikā apzināsim, ko var un ko nevajadzētu sagaidīt no darbiniekiem šajā laikā un kādas ir vēlamās prioritātes attiecībā uz darba organizāciju komandā un komunikāciju. Tāpat praktiski pētīsim, kādi resursi pieejami ikvienam, lai atbalstītu sevi (un arī savus kolēģus) pārmaiņu laikā, tādejādi samazinot stresu, profesionālās izdegšanas risku, kā arī uzlabojot profesionālā snieguma kvalitāti un veicinot darba un privātās dzīves līdzsvaru.
Resursu nodarbību ciklā izpētīsim, kas ir izdegšanas sindroms, kādas pazīmes par to liecina, kā vadīt stresu, kā līdzsvarot darba, mājas un savu laiku. Ieskatīsimies zinātnieku teiktajā, izmēģināsim praktiski dažādas metodes izdegšanas sindroma mazināšanai, darbosimies individuāli un sadarbībā ar citiem. Dalībnieku pieteiktās aktualitātes tiks risinātas supervīzijas pieejā, izvēloties atbilstošāko metodi – organizāciju sistēmiskos izvietojumus, sarunu vai tehnikas, kas saistītas ar radošu darbošanos (krāsas, skaņa, kustība utt.).
Ikviens no mums agrāk vai vēlāk iesaistās profesionālās vai darba attiecībās, kur svarīga loma ir saskarsmei jeb mijiedarbībai ar citiem, vai tie būtu kolēģi, klienti, sadarbības partneri, priekšniecība vai padotie. Dažkārt attiecības profesionālā darba vidē veidojas gludi un kļūst par lielisku enerģijas avotu, taču citkārt īsti pat nav skaidrs, kā tās ir kļuvušas saspīlētas, apgrūtinošas, dažkārt pat aizskarošas, stresu un dažādas saslimšanas, tai skaitā profesionālo izdegšanu veicinošas. Seminārā apskatīsim, kas ir “saskarsme darba vidē”, kādi faktori to ietekmē, un kādi ir iespējamie juridiskie risinājumi problēmsituāciju gadījumā. Tāpat pētīsim, kādas pazīmes var liecināt par iespējamu saskarsmes darba vidē izaicinājumu tuvošanos un ko var darīt, lai atvieglotu un uzlabotu psihoemocionālo stāvokli, ja tomēr no problēmsituācijas nav izdevies izvairīties. Papildus arī iegūsim informāciju par dažādām metodēm un paņēmieniem, kā arī kādu izmēģināsim praktiski no tā, ko iespējams izmantot, sastopoties ar problēmām saskarsmē darba vidē, lai samazinātu stresu un profesionālās izdegšanas risku, kā arī gūtu atbalstu sev un sniegtu to citiem.